onsdag 7 november 2012

Kom ihåg att sova!

Kommer vakna hungrig inatt då jag nog har fått i mig på tok för lite mat under dagen... Ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig. 

Helt slut i huvudet efter en lång dag på jobbet så tog jag mig i alla fall till gymmet. Fem minuter jogging på löpbandet och sedan styrka. Träningsvärk i magen imorgon är nog att vänta, men jag överlever. 

Nu känns det som att kroppen och ögonen vill sova när som helst och jag tror att jag ska vika mig för den viljan. Tidig läggning ikväll innebär tidig uppgång imorgon vilket kan vara skönt, ledig dag då och har mycket planerat. Dags att ladda batterierna, vila är bra för kroppen. Sömn är lika viktigt som allt annat när det gäller träning och kost.  

Psst, idag prioriterade jag mig själv när det gäller träningen. Vad prioriterade du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar